Дозвілля
Інтерактивні вправи
День щастя ( Папка Т.І. 20.03.2023)
Презентація до Всесвітнього дня письменника з інтерактивними посиланнями.( Папка Т.І.)
Презентація до дня народження Шевченка ( Волох М.В.)
Російське вторгнення в Україну (з 24.02.2022)
Російське вторгнення в Україну, презентація(з 24.02.2022)
Небесна Сотня. Герої не вмирають.
Презентація “До дня пам`яті Героїв Крут” (Волох. 29.01.2023)
День Соборності України (Пасюк. 22.01.2023 р.)
День Соборності України (Бумажний. 22.01.2023 р.)
Конкурс малюнків до Дня захисника України (2022)
ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ОСІННІХ КАНІКУЛ(2022)
21 листопада – День Гідності та Свободи (2022)
День Гідності і Свободи (2022)
Голодомор (Світлана Пасюк)2022
Тренінг для педагогів “Не помились: знай права дитини” (Усовіч О.О.)
2-3-4Б кл Відеодемонстрація « Як люди у світі розуміють свої права ».( Лісняк А.І.)
Інформаційна година (Зайцева І.П.)
Класні години (Михайлюк С.В. 1 клас)
Правова освіта (Пономаренко Л.В.)
Всі ми різні, але всі ми рівні.
Як люди у світі розуміють свої права. (10 клас. Шпунер А.Є.)
1-5 класи
Завдання вересень (12.09.2022)
Завдання вересень (20.09.2022)
Завдання вересень (27.09.2022)
Завдання листопад (11.11.2022)
Завдання листопад (18.11.2022)
Завдання “Герої Небесної Сотні”
Завдання березень (03.03.2023)
Завдання березень (10.03.2023)
Завдання березень (17.03.2023)
6-10 класи
Завдання вересень (12.09.2022)
Завдання вересень (20.09.2022)
Завдання вересень (27.09.2022)
Завдання листопад (11.11.2022)
Завдання листопад (18.11.2022)
Завдання “Герої Небесної Сотні”
Завдання березень (03.03.2023)
Завдання березень (10.03.2023)
Завдання березень (17.03.2023)
Безпека під час війни 6-10 кл.

Шановні педагоги, Слава Україні!
Наш Фонд створив аудіоказки для дітей про любов до тварин та перемогу добра. Адже в цей складний час, наші діти як ніхто потребують уваги та турботи. Запрошуємо до прослуховування та перегляду. Цікаво буде всім!
- «Справжній друг» – https://www.youtube.com/watch?v=r2-OiOVRRsQ&t=36s
- «Джавеліна» – https://www.youtube.com/watch?v=_lWRFQl8yNE
- «Погризені капці» – https://www.youtube.com/watch?v=aGV-NOmWHzU
- «Маленький рятівник» – https://www.youtube.com/watch?v=dzOZ0qnFlUI&t=7s
- «Біла мисочка в блакитний горошок» – https://www.youtube.com/watch?v=r1ZNhu8Hp2Y
- «Щаслива лапка» – https://www.youtube.com/watch?v=l4wfzO3W-T0&t=34s
ЯК ПІДТРИМАТИ ДІТЕЙ У ЦЕЙ НЕПРОСТИЙ ЧАС ВІЙНИ
5 порад для батьків
- Бути поруч: пам’ятайте, ми є головним джерелом підтримки для наших дітей. Тому відчуття нашої люблячої присутності – це найголовніший «термостат безпеки» для їхньої душі. Бути поруч – це про дотик і обійми, про співдіяльність і про казку разом – де б ми не були – у ліжку чи в бомбосховищі… Це про добрий погляд, це про уважність і любов… І теж про чутливість до того, коли дитина цього потребує, а коли вона хоче побути наодинці.
- Бути прикладом: більшість способів давати собі раду з викликами передаються дітям через те, що вони дивляться і наслідують, як пораємося ми. Тож нам важливо бути свідомими цього. І ділитися, говорити з ними про те, що нам допомагає… І звісно це не означає, що ми маємо бути «ідеальним» прикладом – бо стійкість, це не про те, щоби ніколи не падати, а про те, щоби вставати знову і знову…
- Спілкуватися: це так важливо для дітей, щоб ми допомагали їм розуміти, що відбувається і як нам вистояти у цій війні – на макро-рівні як народу, і на мікро-рівні як сім’ї. Це означає говорити з дітьми з повагою до їх внутрішньої мудрості, бажання і потреби розуміти. Це означає теж слухати, що говорять вони, і слухати те, про що вони мовчать… І відповідати – як можемо – бо не завжди ми знаємо відповіді і у цьому теж важливо бути чесними. Це не означає теж втішати дітей «псевдооптимістичними» сценаріями, бо ми свідомі, що дорога до Перемоги може бути довгою і на ній може бути багато болю і втрат. Але це означає передати їм віру, що з Правдою ми обов’язково і неминуче переможемо і наша країна буде вільною і щасливою!
- Задіювати: ми не знаємо, наскільки довгими будуть ці випробування війни – але час життя безцінний – і ми маємо жити, що б не було – ми маємо Жити. І звісно, ми не можемо не слідкувати за новинами, але ми не потребуємо бути безперервно в новинах – треба зосередитися на корисній дії. Для дітей, звісно, ці дії дуже різні і залежать від того, де ви зараз: вдома, у бомбосховищі і т.д. – це і вчитися, і малювати, читати/слухати казки, гратися (у різні способи, і не лише в телефоні – є стільки стосункових ігор), допомагати по дому, молитися, робити добрі справи, займатися спортом і т.д. Корисна діяльність приносить добрий плід, вона зосереджує увагу і допомагає інтегрувати енергію стресу. І вона важлива не лише дітям, але й нам дорослим…
- Відновлюватися: це випробування може бути тривале, а відтак брати чимало нашої енергії – а тому ми потребуватимемо часу на регулярне відновлення сил. І ми, і діти. А тому так важливо мати в режимі дня ті активності, які поповнюють сили – як заряджання телефону – коли стрес є більшим, заряджати треба частіше і мати додатковий «павербенк». Тож подбаймо, щоби у режимі дня дітей обов’язково були і сон, і добра їжа, і час на гру, на домашніх улюбленців, на рухову активність, і обов’язково щоденний дотик до чогось, що є Світлом (казки, історії, краса, сповнені світла люди і т.д.), і що нагадує їм у ці темні часи – що є Світло – правди, любові, мужності – і це Світло неминуче переможе, бо воно непереможне…
P.S. Дослідження кажуть, що діти, стикаючись з випробуваннями не обов’язково мають мати психологічні проблеми, а навпаки можуть демонструвати «посттравматичне зростання» – і це великою мірою залежатиме від підтримки дорослих. Вони можуть зростати у резилієнтності (психологічній стійкості), мудрості, вдячності, здатності будувати глибокі стосунки, знати, що у житті найголовніше… Тож нехай вони виростуть саме такими – наші діти!
Підготовлено партнерами проекту Центр здоров’я та розвитку “Коло сім’ї”, Інститут психічного здоров’я Українського Католицького Університету