Початкова освіта
Природознавство
Повернення перелітних птахів (відео)
Повернення перелітних птахів (завдання)
Рослини і тварини прісних водойм
Я досліджую світ
Помічники у домашньому господарстві
Цікаві досліди для дітей (1 частина)
Цікаві досліди для дітей (2 частина)
Основи здоров’я
Отруйні гриби України (завдання)
Отруйні рослини України (відео)
Отруйні рослини України (завдання)
Отруйні тварини України (відео)
Отруйні тварини України (завдання)
Літературне читання
Батьківщина. Анатолій Костецький.
Ходить гарбуз по городу. Українська народна пісня.
Чому у зайця зуби не болять. Михайло Стельмах
Білочка восени. Ліна Костенко.
В саду осіннім. Марія Познанська
Марійка Підгірянка «Люба доню, хлібця кинь!»
Андрій М’ястківський “Наш рід”
“Лисичка-сестричка” К.Ушинський
Звук і буква Тт
До твору “Дятел”. Михайло Стельмах.
казка «Про горду качку» (аудіо)
загадки про українські народні казки
Формування вміння переказувати прослухане
До твору “Лютий і Березень” Петро Бондарчук.
Аудіоказка “Курочка Ряба” Навчання грамоти
Аудіоказка “Лисичка та журавель” Навчання грамоти
Аудіоказка “Ріпка” Навчання грамоти
Рукавичка. Літературне читання.
Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат.
Українська народна казка. Як кіт ходив чоботи купувати.
Розвиток психомоторних та сенсорних процесів
Прямі,криві,ламані лінії. Корекційне заняття
Органи чуття. Язик – орган смаку
Дотикові відчуття (мокро-сухо-волого)
Угрупування предметів та їх зображень за формою
Ігри з мозаїкою та конструктором
Сезонні зміни в різні пори року
Орієнтування в схемі власного тіла
Виконання геометричного орнаменту в квадраті
Порівняй предмети спільні та відмінні ознаки
Частини тіла та догляд за ними
4-A Аплікація з геометричних фігур Кіт і миші.
4-A від 14.04.23 Праця людей навесні.
4-A від 07.04.23 Весна. Зміни в рослинному та тваринному світі.
3-A від 04.04.23 Оригамі Курчатко
Порівняння предметів по висоті та довжині_3-А кл. від 11.04.23
Моделювання геометричних фігур за зразком або за власним задумом_3-А кл.
Слова – близькі за звучанням (пароніми)
ЛФК
ЛФК для профілактики сколіозу. Вправи для зміцнення м’язів спини.
Вправи для зміцнення м’язів спини.
Вправи для профілактики плоскостопості #1
Вправи для профілактики плоскостопості #2
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Початкова освіта.
Образотворче мистецтво
Логопедичні відеозаняття
Знайомство з органами артикуляції
Вправа на розвиток мовного дихання
Вправи на розвиток мовного дихання
Диференціація звуків (З) – (Ж)
СПО
Догляд за одягом та взуттям (розширення знань).
Правила споживання їжі та режим харчування
Корисна та Шкідлива їжа для Зубів ДИДАКТИЧНА ГРА для дітей
Великі права маленької дитини (Мандригеля С.М.)
Гра “Відгадай звуки вулиці”
Поведінка дитини в автономній ситуації
Правила безпечної поведінки надворі
Навчання грамоти
Любіть книгу! Остап Вишня. Оповідання.
Математика
Додавання і віднімання в межах 20 без переходу через розряд
Додавання і віднімання в межах 20 без переходу через розряд
Письмове віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
Письмове додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
Письмове віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
Письмове додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
Додавання і віднімання в межах 20
Особливості предметів та об’єктів квадратної, прямокутної, трикутної, округлої, симетричної форм
Лічба пряма та зворотня в межах 10.
Утворення числа 1. Формування вмінь розпізнавання чисел в межах 5.
Віднімання одиниць від двоцифрового числа
Віднімання 10 від двоцифрового числа
Додавання до 6 (6+5; 6+6; 6+7; 6+8)
Віднімання одиниць від двоцифрового числа
Віднімання 10 від двоцифрового числа
Сутність дії множення. Ознайомлення.
Інформатика
Середовище редактора презентацій
Середовище редактора презентацій
Пристрої введення і виведення інформації (завдання)
Різновиди комп’ютерів (завдання)
Пристрої для роботи з інформацією (2 клас)
Застосування комп’ютерів (мультфільм)
Розвиток мовлення
Диференціація звуків (букв) С-Ш
Слова, словосполучення, речення
Диференціація звуків (Р) – (Л)
Диференціація звуків (С) – (З)
Диференціація звуків (букв) П-Б
Диференціація звуків (букв) И – І
Логопедична вправа “Знайди спільний звук”
Логопедична вправа “Впіймай звук”
Логопедична вправа “Ланцюжок слів”
Урок №1. Автоматизація звука [С] у словах з прямими складами.
Склади речення,використовуючи піктограму.
Звук Р (3) Автоматизація в складах і словах
Звук Р (4) Автоматизація в словах і словосполученнях
Звук Р (5) Автоматизація в словосполученнях і реченнях
Логопедичне заняття №2. Автоматизація звука [с] у словах з прямими складами.
Логопедичне заняття №3. Автоматизація звука [с] у словах з прямими складами.
Логопедичне заняття №4.Автоматизація звука [С] у словах з прямими складами.
Логопедичне заняття №5. Автоматизація звука [С] у словах з прямими складами
Логопедичне заняття №6. Автоматизація звука [с] у словах з прямими складами.
Логопедичне заняття №7.Автоматизація звука [С] у словах з прямими складами.
Логопедичне заняття №8. Автоматизація звука [с].
Логопедичне заняття №9. Автоматизація звука [С].
Логопедичне заняття №10. Автоматизація звука [С].
Логопедичне заняття №11. Автоматизація звука [С].
Логопедичне заняття №12. Автоматизація звука [С].
Звук Л. Автоматизація в складах і словах
Звук Л. Автоматизація в реченнях
Логопедичне заняття №13. Автоматизація звука [С].
Логопедичне заняття №14. Автоматизація звука [С].
Диференціація звуків (букв) Т-Д
Логопедичне заняття №15. Автоматизація звука [С’].
Логопедичне заняття №16. Автоматизація звука [С’].
Логопедичне заняття №17. Автоматизація звука [С’].
Логопедичне заняття №18. Автоматизація звука [С’].
Диференціація звуків (букв) П-Б
Автоматизація звука [Л] в скоромовках
Логопедичне заняття №19. Автоматизація звуків [С], [С’].
Логопедичне заняття №1. Автоматизація звука [З].
Логопедичне заняття №2. Автоматизація звука [З].
Логопедичне заняття №3. Автоматизація звука [З].
Логопедичне заняття №4.Автоматизація звука [З].
Логопедичне заняття №5. Автоматизація звука [З].
Логопедичне заняття №6. Автоматизація звука [З].
Логопедичне заняття №7. Автоматизація звука [З].
Логопедичне заняття №8. Автоматизація звука [З’].
Логопедичне заняття №1. Диференціація звуків [C]-[З] та букв С-З на письмі.
Логопедичне заняття №2. Диференціація звуків [C]-[З] та букв С-З на письмі.
Логопедичне заняття №3.Диференціація звуків [C]-[З] та букв С-З на письмі.
Логопедичне заняття №1. Автоматизація звука [Ц].
Логопедичне заняття №2. Автоматизація звука [Ц].
Логопедичне заняття №3. Автоматизація звука [Ц].
Логопедичне заняття №4. Автоматизація звука [Ц’].
Логопедичне заняття №5. Автоматизація звуків [Ц], [Ц’].
Логопедичне заняття №6. Автоматизація звука [Ц’].
Логопедичне заняття №1. Диференціація свистячих звуків [с]-[ц].
Логопедичне заняття №2. Диференціація звуків [С], [С’] – [Ц], [Ц’].
Логопедичне заняття №3. Диференціація звуків [С], [С’] – [Ц], [Ц’].
Українська мова
Диктант. Діагностувальна робота.
Трудове навчання
Ритміка
Музичне мистецтво
Програмна музика, музичний цикл, 2 клас
Мистецтво крізь віки. Старовинні українські народні інструменти 4 клас
Мистецтво, крізь віки (Продовження), 4 клас
Настрій у музичному творі, 2 клас
Мистецтво та здоров’я (Продовження)4 клас
Народні музичні інструменти Ансамбль, 2 клас