Виховна робота в 9 класі

З 17 по 21 березня вихователем Головань І.Л для учнів 9 класу було проведено ряд виховних заходів:
17 березня – виховна година «Культурна спадщина України». Україна – це наша земля, рідний край, наша країна з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею і мудрими талановитими людьми. Це велика європейська держава. Україна – це історія народу, який протягом багатьох віків бориться за свою свободу і незалежність. Учні ознайомилися з культурною спадщиною українського народу, подивилися ексклюзивні презентації семи чудес України, осягнули глибинну сутність спадщини рідного краю, реалій дійсності, національну духовність українців, оцінили мистецькі набутки України.
18 березня – година спілкування «Основні права, свободи і обов’язки громадянина україни». Мета виховного заходу – пояснити, що таке права людини, наскільки вони важливі для життя людини; ознайомити учнів з основними правами та способами захисту прав, роз’яснити обов’язки та відповідальність перед законом; виховувати правосвідомість та правову культуру. Кожна людина має громадянські (особисті) й політичні права, свободи, а також економічні, соціальні, екологічні та культурні права. Вони є загальні та рівні для всіх.
19 березня – година спілкування «Мінна безпека». Мета: виховання почуття відповідальності за своє життя та життя інших людей, формування у дітей пильності та спостережливості до предметів, що їх оточують на вулиці, в транспорті, в приміщеннях; донесення інформації про вибухонебезпечні предмети й речовини, про їхню загрозу життю та здоров’ю.
20 березня – виховна година «Міжнародний День щастя». Мета проведення виховної години – допомогти учням зрозуміти суть людського життя, визначити своє місце в ньому. Про важливість щастя у нашому житті та тому, як ми можемо намагатися зробити своє життя та життя інших більш щасливим. Це час подумати про те, що робить нас щасливими і як ми можемо принести радість іншим.
21 березня – бесіда-інструктаж «Безпечні весняні канікули». Мета: попередження нещасних випадків, травматизму та недопущення кримінальних ситуацій; ознайомлення учнів з основними правилами дорожнього руху та пожежної безпеки, з правилами поведінки з незнайомими людьми та правилами поводження в побуті; правилами поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів та під час повітряних тривог, поведінки з незнайомими тваринами, з нормами санітарної безпеки.